Etsitkö jotain?

torstai 29. tammikuuta 2015

Niin ne kisat..

Luulin pääseväni hyppäämään Nadialla, mutta toisin kävi.. Se poni oli hiukan kireä, ja puomiluokkaan ponin omistaja joutui menemään taluttamaan kyseistä ratsastajaa. En siis itse ollut puomissa lainkaan. Puomiluokan jälkeen kys. taluttaja kävi selässä palauttamassa neitosen maanpinnalle ja sitten oli minun luokkani vuoro. Ensin meni eräs toinen ratsastaja, jolla muuten poni lähti viimeisellä linjalla niin ettei mitään rajaa.
Pääsin hänen ratansa jälkeen selkään ja aloitin jo verkkaamisen kunnes minulle ilmoitettiin, että mun olis pakko vaihtaa ponia. Olin vihainen, enkä kyllä paljonkaan yrittänyt sitä peitellä tunteitani. Onneksi Ossi sai kuitenkin minut paremmalle  tuulelle, sillä se oli kuin olikin todella kivan tuntuinen, vaikken ollutkaan hypännyt sillä varmaan kuukauteen. Radallakin se oli kuin unelma, mutta, kun sain lähtömerkin, niin en ollut lähtölinjan toisella puolella, ja ennen radalle lähtöä kiersin puolen maneesia, joten ajassa oli varmasti 20 sekuntia ylimääräistä aikaa. Olin niin pettynyt, vaikka poni olikin ollut ihan superkiva.
Pääsen huomenna vähän vääntämään koulua Nadialla, joka muuten meni ihan kivasti maanantaina Titan tunnilla. Huomenna siis tunninpitäjänä Grete.

1 kommentti:

  1. Se ennen sua mennyt ratsastaja ratsasti Nadialla tosi hyvin ja sai sen pidettyä tosi hyvin!! :)

    VastaaPoista